*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی ماجرایی و فوق العاده زیبای Lostwinds 2 - Winter of Melodias 

بازی Lostwinds در ابتدای انتشارش به نظر جذاب نمی آمد اما پس از مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. سازندگان این بازی بعد از استقبالی که از این بازی دیدند، نسخه دوم این بازی را در می 2012 ارائه کردند. نسخه جدید بازی توانست جایزه برترین بازی ماجرایی را از آن خود کند. شما در این بازی باید شهر Melodia را از تبدیل شدن به بیابان نجات دهید. نام کاراکتری که شما جای آن بازی می کنید، Toku نام دارد. Toku پسری باهوش است که به حرف مادرش گوش می دهد و از تمام هوش و قدرت خود استفاده می کند تا شهر را نجات دهد.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

افکت گذاری بر روی تصاویر با XnRetro Pro v1.22.2

XnRetro یک برنامه جالب در زمینه افکت گذاری بر روی تصاویر میباشد.بر روی تصاویر خود افکت های بسیار زیبا قرار دهید و به آنها جلوه ی شگفت انگیزی ببخشید.از ویژگی های این برنامه دارابودن افکت های رنگی مختلف ، فریم های متفاوت ، قابلیت تنظیم کنتراست و روشنایی ، ذخیره سازی تصاویر ، اشتراک گذاری سریع در شبکه های اجتماعی و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

در بازی Bomb Expert شما باید تمامی موانع از جمله چوب و سنگ را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید. این بازی بسیار شبیه به بازی پرندگان خشمگین میباشد. در این بازی شما باید 60 مرحله را به اتمام برسانید تا بتوانید مقام اول را کسب کنید. گرافیک این بازی خیلی خوب میباشد

بازی زیبای بمب گذاری اندروید Bomb Expert

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

 دانلود آهنگ جدید, فوق العاده زیبا و شنیدنی مرتضی پاشایی به نام نفس .... با 4 کیفیت

( تنظیم : علی حسین زاده / ترانه : مهرزاد امیرخانی )

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: آهنگای تصادفی، ،
[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:دانلد آ]نگ جدید مرتضا پاشایه نفس,دانلود سرا, ] [ 17:17 ] [ ... ]

بازی اندروید RealParking3D Cappuccino شما خودرود را از موانع مختلف عبور داده و آن را در مکان مخصوص خود پارک کنید. این بازی نیاز به مهارت رانندگی بالایی دارد. هنگام راه موانع زیادی جلوی شما خواهد بود که باید از تمامی آن ها عبور کرده و سپس اتومبیل خود را پارک کنید

بازی زیبای پارک کردن ماشین اندروید RealParking3D Cappuccino

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی اندروید که بسیار گرافیکی و محبوب می باشد با عنوان ریمان دونده در جنگل هم اکنون برای سیستم عامل آندروید قابل دانلود می باشد.
هیچ جای تعجب نیست! شرکت Ubisoft سازنده این بازی گرافیکی میباشد! شاید نام این بازی را در کامپیوتر شنیده باشید! در این بازی Rayman یک شخصیت مشهور در گذشته می باشد. در این بازی شما باید جزیره های مختلفی را کشف کنید. لازم به ذکر است که شما کاربران عزیز هم اکنون میتوانید این بازی را همراه با دیتای آن با حجم 100 مگابایت از گیم مدرن دریافت کنید
 


بازی گرافیکی اندروید رایمن در جنگل Rayman Jungle Run با همراه دیتا

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود فیلم فوق العاده زیبای Iron Man 3 محصول 2013, کیفیت پرد ه ای  Cam

خلاصه داستان : اینبار کمپانی Marvel در فیلم Iron Man 3 ، شخصیت خودخواه اما باهوش Tony Stark یا Iron Man برعلیه شخصی قرار داده است که برای از بین بردن دشمنانش هیچ حد و مرزی را نمی شناسد . زمانی که تونی استارک متوجه می شود که دنیایی که خودش با زحمت ساخته است در حال نابودی توسط دستان افرادی گمنام می باشد ، بنابراین تونی بسیار تلاش می کند تا اشخاصی که پشت این ماجرای هولناک هستند را پیدا کند . همانطور که تونی استارک در جال شناسایی شخصی که در حال ضربه زدن به مرد اهنی می باشد ، به اطلاعات زیادی نیر در مورد مرد اهنی بدست می اورد و از خودش می پرسد که ایا این انسان است که به لباس ازرش می دهد و یا لباس است که باعث شخصیت گرفتن ادمی می شود ...

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ،
[ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود فیلم Iron Man 3, ] [ 16:15 ] [ ... ]

دانلود بازی روبات جنگجو Outland Games v.1.0.2 شما در این بازی بسیار هیجان انگیز باید به این روبات کمک کنید تا تمام سکه های رنگی در بازی را جمع آوری کند اما در بین راه این روبات روبات های دیگری هستند که مانع کار او می شوند که شما با استفاده از سلاح ها آنها را از بین ببرید تا به مقصد نهایی خود برسید این بازی بسیار جالب قابل اجرا بروی گوشی آیفون می باشد.

بازی روبات جنگجو Outland Games برای آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

 

دانلود فیلم بسیار زیبای قفس طلایی با کیفیت عالی DVDRIP

خلاصه داستان : منصور ایزدی که به دلیل بی‌مهری پدر سال‌ها از برادر کوچک‌تر خود امیر که در آمریکا اقامت دارد بی‌خبر است با ارسال دعوت نامه‌ای از سوی امیر راهی آمریکا می‌شود تا هم دیدار‌ها تازه گردیده و هم بتواند با برگرداندن امیر به ایران ریشه اختلافات خانوادگی را از بین ببرد. اما در‌‌ همان بدو ورود به آمریکا با بزرگ‌ترین تراژدی زندگی‌اش که مرگ برادر است مواجه می‌شود. منصور در راه فهم علت مرگ برادر با یک تصادف ساختگی مواجه شده و با باند مواد مخدر مخوفی رو برو می‌شود و….

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، اجتماعی، ،

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد سعید آسایش به نام تینا .... با 3 کیفیت

( ترانه و ملودی : سعید آسایش / تنظیم : سهیل هایدن )

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: آهنگای تصادفی، ،
[ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب: سعید آسایش به نام تینا, ] [ 16:30 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب